شرکت پیشگام فولاد مهراد

تولید کننده خدمات فولاد، میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی و سایر آهن آلات

شرکت پیشگام فولاد مهراد

تولید کننده خدمات فولاد، میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی و سایر آهن آلات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فولاد SPK

فولاد SPK

 

فولاد SpK یا Special K یکی از فولادهای ابزاری سردکار که با شماره استاندارهای ۱٫۲۰۸۰ و X2 10Cr12 نامگذاری شده است. این نوع فولاد به فولاد آلیاژی پر کربن معروف می باشد. میلگرد SpK دارای سختی پذیری بالایی برای سرد شدن با روغن و یا هوا می باشد و پایداری مناسبی در طول عملیات حرارتی دارد. فولاد SpK در مقابل گرمادهی های سریع و نامنظم حساس می باشد.

بطور کلی با این نوع فولاد قطعات مختلفی را بطوری که دارای چگالی بالا ابعادی بالا باشند، می توان تولید کرد. چون هنگام فرایند اکستروژن سرد، افزایش استحکام افزایش یافته و در نتیجه خواص کارپذیری قطعات تمام شده می تواند بهبود یابد. فولادهای ساده وجود دارد که در روشهای معمولی تولید قطعات مثل ماشین کاری و عملیات حرارتی تنها به وسیله ناحیه سطحی کار سخت شده.

 صاف بودن این سطح باعث بهبود استحکام خستگی فسفاته محکمی که دارد دارای  خواص لغزشی و مقاومت سایشی خیلی با شکل قطعه میتوان از تاثیر مخرب شیارها و خارهای سطحی جلوگیری کرد فولاد محدود می شود بوسیله ماکزیمم فشار سطحی مجاز بین قطعه و ابزار کیفیت مکانیکی نهایی قطعه خواهد  داشت.

 

فولاد SPK

  • ۹۸/۰۹/۰۳
  • Amin Valipour

فولاد SPK

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی