شرکت پیشگام فولاد مهراد

تولید کننده خدمات فولاد، میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی و سایر آهن آلات

شرکت پیشگام فولاد مهراد

تولید کننده خدمات فولاد، میلگرد، ورق، تیرآهن، نبشی و سایر آهن آلات

بایگانی
  • ۰
  • ۰

فولاد VCN

فولاد VCN

 

یک فولاد آلیاژی مهم در صنعت مهندسی با مشخصه 34CrNiMo6 است که از نیکل، کروم و مولیبدن تشکیل شده است. این فولاد آلیاژی از استحکام و سختی بالایی برخودار است و قابلیت سخت شدن خوبی دارد و برای استفاده در شرایط قدرت زیاد و عملیات حرارتی و سختی بالا معروف است. این فولاد در استاندارد آلمان 1.6582 Din شناخته شده است، توانایی مقاومت در درجه حرارت بالا را دارد اما از حساسیت زیاد و جوش پذیری ضعیف برخوردار است. بنابراین برای این که بتواند تنش های بعد از جوشکاری را تا حد ممکن کاهش دهد، قبل از جوشکاری به دمای از پیش گرم شده بالایی نیاز دارد.

سطح پرداخت شده فولاد VCN مشکی، ماشینکاری شده، پوسته پوسته شده و تراشکاری شده است و یا با توجه به نیازهای دیگر مشتریان سطح تمام شده دیگری خواهد داشت. فولاد vcn150 برای تولید طیف گسترده ای از استحکام کششی در بخش های متوسط می تواند تحت عملیات حرارتی قرار بگیرد. این فولاد همچنین دارای اشتعال پذیری بسیار خوبی است. به دلیل مزایای آن، یکی از پرکاربردترین فولادهای ابزار بازار ایران است.

فولاد VCN

  • ۹۸/۰۹/۰۴
  • Amin Valipour

فولاد VCN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی